« Ožujak 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ne znate što biste čitali? Dođite u školsku knjižnicu jer smo pripremili nove knjige.
Stigle su nam nove problemske slikovnice za malene, stripovi i slikovnice, knjige za naše mlade knjigoljupce te učitelje i stručne suradnike.
I ove godine učenice naše škole sudjelovale su na županijskom natjecanju u čitanju – „Čitanjem do zvijezda“. Na temelju pročitanih knjiga Pekinezer Princ u službi Njezina Veličanstva, Zvijer iz Buckinghamske palače i Scherlock Holmes – Grimizna istraga učenici osnovnih škola su se pripremali u dvije kategorije: kviz znanja i izradu kreativnog likovnog uratka. Natjecanju je sudjelovalo osam škola: OŠ Biograd, OŠ Jurja Barakovića Ražanac, OŠ „Vladimir Nazor“ Neviđane, OŠ „Petar Lorini“ Sali, OŠ „Petar Zoranić“ Nin, OŠ Petra Zoranića Jasenice, Oš Zemunik i OŠ Stjepana Radića Bibinje.
U kategoriji ispit znanja sudjelovale su tročlane ekipe iz sedam škola dok su u kategoriji predstavljanja kreativnog uratka sudjelovali učenici iz četiriju škola koji su predstavljali individualno izrađene plakate na temu "Volim London".
Domaćini iz OŠ Stjepana Radića Bibinje priredili su nam prekrasnu dobrodošlicu s pjesmom i učinili naš boravak na natjecanju zabavnim i ugodnim. Složili bismo se s njihovom izjavom kako je ovo bilo ne samo natjecanje, nego i predivno druženje posvećeno knjizi i čitanju!
Povodom svjetskog dana zaštite okoliša, održan je sat koji je zapravo spoj književnosti, hrvatskog jezika, prirodne i društva i kemije. Stoga su sat zajedno održale nastavnica kemije Josipa Kolanović Tičić i knjižničarka Lucija B.Parić. Nastavnica i knjižničarka su tako uvele učenike u čaroban svijet Harry Potter-a. Učenici su tako čitali ulomke iz prvog nastavka Harry Pottera (Harry Potter i kamen mudraca) a s nastavnicom iz kemije su imali pokuse koji su se nadovezali na pročitani dio iz knjige. Kako je sat izgledao prošle godine u 5 razredu i ove godine u 7 razredu možete vidjeti u fotogaleriji.
Kako bi učenici bili informacijski pismeni trebali bi razlikovati vijesti, zabavu, mišljenja i reklame. Učenici bi morali znati razlikovati činjenice od zabluda. Današnji učenici moraju znati uspješno i učinkovito pronaći informacije, kritički ih vrednovati i točno i kreativno ih upotrijebiti. U današnje doba bi se više nego ikad trebalo podučavati učenike da postanu kritički korisnici informacija koje pronađu na internetu. Međutim, nije uvijek lako kritički analizirati informacije na internetu, stoga su učenici petog razreda imali radionicu u školskoj knjižnici, sa školskom knjižničarkom u sklopu medijske pismenosti na kojoj su se učenicima pokazali relevantni, ugledni izvori informacija koji mogu pomoći učenicima vrednovati informaciju i pomoći im kritički analizirati ono što čitaju. Učenicima su se predstavile mrežne stranice za provjeru činjenica: poput Faktograf.hr, Snopes….
I ove školske godine je u školskoj knjižnici obilježena manifestacija noć knjige. Noć knjige je manifestacija koja je pokrenuta 2012. godine, a u našoj školskoj knjižnici se obilježava svake godine. Cilj projekta je kroz jedinstvenu manifestaciju potaknuti kulturu čitanja i uvažavanja knjige kao civilizacijskog i kulturnog dosega te dati poticaj razgovoru o statusu i važnosti knjige u suvremenom društvu. Povod za to pružaju nam Svjetski dan knjige i autorskih prava (23. travnja) i Dan hrvatske knjige (22. travnja).
I ove godine u školskoj knjižnici učenici mogu posuditi knjigu iznenađenja. Posjetite svoju školsku knjižnicu i odaberite knjigu iznenađenja.
Kako izgleda Valentinovo u knjižnici, možete vidjeti na fotografijama u prilogu :)
Dan sigurnijeg interneta u školskoj knjižnici protekao je tako da smo čitali slikovnicu sigurni s Neticom, također čitali smo i slikovnicu autora; Jennifer More- Mallinos-a, kad se zanemare internetska pravila, te smo zaigrali društvenu igru koju je kreirao centar za sigurniji Internet. U toj igri učenici su dobivali pitanja i zadatke pomoću kojih smo zapravo ponavljali sve što smo pročitali u slikovnicama; a to je koja su pravila ponašanja na internetu. Uz zadatke iz društvene igre nastali su radovi s kojima je napravljen pano o sigurnosti na Internetu.
U našoj školi već se tradicionalno pridružujemo obilježavanju mjeseca školskih knjižnica koji organizira Međunarodna udruga školskih knjižnica (IASL). Tako je i ove godine naša školska knjižnica pod vodstvom školske knjižničarke sudjelovala u razmjeni straničnika diljem svijeta, tema ovogodišnjeg projekta razmjene straničnika ( Bookmark exchange project) je: Bajke i narodne predaje iz svih kutova svijeta. U projektu su sudjelovali svi učenici od četvrtog do osmog razreda. Učenici su sudjelovali u dva projekta i to učenici koji su iznad dvanaest godina i oni koji su ispod dvanaest godina. Naša škola je tako imala dva partnera i to: osnovna škola iz Apúlia u Portugalu i osnovna škola iz Alytus, Litve.
Listopad je Međunarodni mjesec školskih knjižnica (International School Library Month – ISLM) , Međunarodni dan zaštite životinja te započinje Mjesec hrvatske knjige. Stoga je u trećem razredu kroz eTwinning projekt: Uz čitanje riječi rastu2, obilježena aktivnost :Čarobni svijet životinja u basni i priči.
Učenici su posjetili školsku knjižnicu te su istraživali u knjigama i enciklopedijama o različitim životinjama. Nakon toga su učenici napisali basne i priče o izabranim životinjama. Priče će biti objavljene u zajedničkoj online knjizi koja se nalazi u na eTwinningu.
Međunarodni mjesec školskih knjižnica (International School Library Month – ISLM) prilika je za školske knjižničare diljem svijeta da odaberu dan, tjedan ili cijeli mjesec u listopadu kako bi obilježili važnost školskih knjižnica i proslavili sve što one predstavljaju. Stoga je odabran dan 16. listopada jer se tada obilježava dan rječnika. Učenici sedmog razreda posjetili su školsku knjižnicu i imali radionicu o referentnoj zbirci, odnosno imali su radionicu s rječnicima. Na radionici učenici su naučili kako pronaći traženu obavijest u referentnoj zbirci odnosno rječniku ili hrvatskom pravopisu. Kako je sve skupa izgledalo možete vidjeti na fotografiji u prilogu.
Prvi razred je imao upoznavanje sa školskom knjižničarkom i knjižnicom. Učenici su se upoznali s načinom posudbe knjiga u knjižnici, te s knjižničnim fondom koji je primjeren za njihovu dob. Učenici su se upoznali s knjižničnim bontonom i pravilnikom o radu. Naučili su razliku između knjižare i knjižnice. Naučili su i što je to lektira, a što građa za slobodno čitanje. Učenici u školsku knjižnicu mogu doći pisati školske zadaće, čitati časopise, enciklopedije, kao i igrati igre i gledati filmove. U prvom razredu će biti proveden projekt „Naša mala knjižnica“ pa su se učenici ukratko upoznali i s projektom.
Listopad je mjesec hrvatskih knjižnica i stoga su se učenici petog razreda upoznali s organizacijom i poslovanjem školske knjižnice.
Međunarodni dan pismenosti obilježava se 8. rujna svake godine, a utemeljio ga je UNESCO davne 1967. s ciljem promoviranja važnosti učenja i pismenosti, ali i osvješćivanja javnosti o problemu nepismenosti koji još uvijek pogađa veliki dio svjetskog stanovništva.
Stoga je u 3. razredu u sklopu projekta „Uz čitanje riječi rastu“ obilježen međunarodni dan pismenosti. Učenici su se tako upoznali s projektom, dobili su ankete o čitalačkim navikama učenika koje su vezane za projekt te su imali sat knjižnično informacijske pismenosti u kojem su naučili „put od autora do čitatelja“.
Učenici su na satu u školskoj knjižnici naučili prepoznati glavne dijelove knjige, razgovarali smo o važnosti korica knjige jer one štite tanke listove od savijanja. Učenici su na satu naučili imenovati osobe koje su važne za nastanak knjige pout autora, ilustratora, prevoditelja. Naučili su prepoznavati dijelove knjige poput naslovne stranice, sadržaja, bilješke o piscu, te su naučili tko je to nakladnik i zašto je bitan.
Od početka svibnja, u GK Zadar se aktivno provodi program „Zelene priče“ pod motom „Mozak treba vježbati. Najbolje čitanjem“. U program GK Zadar uključila se i naša škola tako da su sudjelovali učenici 1. razreda. Radionica je održana u školskoj knjižnici putem platforme ZOOM, knjižničarka je djeci pričala priču na filcu „Stara voćka“ nakon čega su rješavali kviz o pročitanom, a pogađali su i zelene zagonetke.
U sklopu ovog međunarodnog projekta održane su Design Thinking radionice u 4. razredu. Učenici u sklopu ovog projekta uče kako kreativnost nije samo umijeće crtanja i ili slikanja, Design thinking metoda razvija kreativno samopouzdanje. Kreativno samopouzdanje je sposobnost da pokažemo nezavršeni rad, sposobnost da sudjelujemo u nečemu u čemu možda nismo dobri, sposobnost suočavanja s problemima koji nemaju jasan odgovor (rješenje), sposobnost stvaranja inovativnih ideja. Stoga su učenici 4. razreda učili najprije kako dizajneri pristupaju fazi empatije. Odnosno, učili su kako bez osude, okom početnika, znatiželjno i s poštovanjem krenuti u kreiranje proizvoda.
U sklopu projekta „Naša mala knjižnica“ Učenici prvog i drugog razreda čitali su: Detektivi Tiko i Piko: Slučaj prepolovitelja Aino Havukainen Sami Toivonen. U navedenoj knjizi se radi o tome da Tiko i Piko otvaraju detektivski ured, maskiraju se zavukavši zgodnu odjeću i odlaze na rođendan Ade Jaruge kako bi uhvatili tajnovitog prepolovitelja. O kome se radi? Gdje se krije? i zašto prepolavlja stvari? Sokolove oči detektiva ne ispuštaju iz vida sumnjivog tipa u pletenom prsluku…….
Učenici su nakon čitanja knjige naučili kako detektivima kod rješavanja slučajeva jako pomažu otisci prstiju koje pronađu na mjestu zločina. Stoga su učenici pomoću svojih otisaka oblikovali slike. Pa su tako pomoću svojih otisaka crtali detektivske kape, povećala, značke i likove iz knjige.
http://os-vnazor-nevidjane.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=375
23. 4 se osim noći knjige, obilježava i svjetski dan knjige i autorskih prava. Svjetski dan knjige i autorskih prava nastoji se obilježiti uz pomoć brojnih izdavača, knjižara, učitelja i stručnjaka za komunikacije. Povodom obilježavanja svjetskog dana knjige i autorskih prava želi se svih, a posebno mlade, potaknuti na čitanje te promicati izdavaštvo i zaštitu intelektualnog vlasništva putem zaštite autorskih prava.
Stoga su učenici 7. razreda ( prije nego li je krenula online nastava) imali sat u knjižnici u kojima su se upoznali s autorskim pravima i njihovoj zaštiti. Cilj sata bio je poučiti učenike o autorskim pravima, odnosno objasniti im kako izbjegavati kršenje autorskih prava. Kod učenika se nastojalo potaknuti razvijanje svijesti o važnosti poštivanja autorskih prava.
U sklopu projekta Naša mala knjižica učenici 1. razreda su izradili lutku Detektiva Macana iz knjige Nade Horvat. Slučajevi Detektiva Macana! U sklopu projekta knjižnog junaka smo razmijenili s drugom školom. Škola s kojom smo imali razmjenu je OŠ Podmurvice Rijeka. Dakle, našeg knjižnog junaka smo spakirali i poslali u nove pustolovine. Kada naš detektiv Macan stigne u drugu školu on će provesti neko vrijeme s drugom djecom. Isto tako, njihov detektiv Macan se druži sada s našim učenicima.
Noć knjige je manifestacija pokrenuta 2012. godine, kako bi se, bez zatvaranja očiju pred često nelijepom svakodnevicom, barem na jedan dan govorilo o čaroliji stvaranja i radosti čitanja knjiga. Cilj projekta je kroz jedinstvenu manifestaciju potaknuti kulturu čitanja i uvažavanja knjige kao civilizacijskog i kulturnog dosega te dati poticaj razgovoru o statusu i važnosti knjige u suvremenom društvu. Povod za to pružaju nam Svjetski dan knjige i autorskih prava (23. travnja) i Dan hrvatske knjige (22. travnja).
Tema Noći knjige su ljekovite priče. Stoga je knjižničarka L.B. Parić imala sa svima od 01 – 04 razreda Biblioterapiju. Čitale su se Iscjeljujuće priče II : 101 terapeutska priča za djecu / Susan Perrow ; [prijevod Zrinka Tadić]. Knjiga sadrži terapeutske priče za izazovne oblike ponašanja i teške situacije djece od tri do deset godina. Priče imaju potencijal za usvajanje i njegovanje pozitivnih vrijednosti i mogu doprinijeti osobnoj i kulturnoj promjeni. Čitala se i knjiga: Nove bajke koje pomažu djeci : priče o svađi, strahu i nesigurnosti te ono što bi roditelji trebali znati o tome : za djecu od 6 do 10 godina / Gerlinde Ortner ; [s njemačkog prevela Branka Grubić]. Knjiga sadrži priče koje govore o svađi, strahu i nesigurnosti. Te su se u sklopu čitanja priče provodile vježbe opuštanja pomoću knjige; Diši kao medo : 30 svjesnih trenutaka koji će pomoći djeci da se osjećaju mirno i usredotočeno - bilo kad, bilo gdje / Kira Willey ; ilustrirala Anni Betts.
Sudjelovanje naše škole u manifestaciji Zadar čita 2021.
Manifestacija se očitovala kroz pitanje "Zašto je dobro čitati bajke?". Program se provodio svaki dan u suradnji učiteljice Ivane Medić i knjižničarke Lucije B. Parić u prvom razredu.
Program se provodio svaki dan po jedan školski sat u tjednu od 22. ožujka do 27. ožujka 2021.g. Na svakom satu učenicima se čitala po jedna bajka.
Nakon zajedničkog čitanja potaknuo se djecu da tijekom interpretacije upotrijebe maštu u pronalaženju što više odgovora. Učenicima su se čitale knjige:Nove bajke koje pomažu djeci, autora Gerlinde Ortner i knjiga: Diši kao Medo, autorice Kire Willey.
Međunarodni dan dječje knjige (ICBD – International Children's Book Day) obilježava se svake godine da bi se istaknula važnost dječje knjige te potaknula i razvila ljubav prema čitanju. Kao datum obilježavanja izabran je rođendan Hansa Christiana Andersena - 2. travnja.
Prilika je to i za obilježavanje osmog rođendana nacionalne kampanje za poticanje čitanja naglas djeci od rođenja "Čitaj mi!" koju zajednički provode Hrvatsko knjižničarsko društvo, Hrvatsko čitateljsko društvo, Hrvatsko pedijatrijsko društvo, Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti i Hrvatsko logopedsko društvo uz potporu UNICEF-a Hrvatska.
Stoga se povodom dana dječje knjige u školskoj knjižnici OŠ "Vladimir Nazor" čita slikovnica " Fantastične leteće knjige g. Morrisa Lessmorea." Nakon čitanja slikovnice, se razgovaralo o pročitanom. Odnosno obradilo se pročitano djelo. Nakon obrade djela učenici su pogledali istoimeni animirani film. Ova prekrasna priča inspirirala je OSCAROM nagrađeni kratki film. Čitanjem knjige i gledanjem animiranog filma učenici se uvode u čaroban svijet knjiga te ih se upoznaje s ljudima koji su knjigama posvetili cijeli svoj život.
Uređenje naše školske knjižnice je inspirirala navedena slikovnica.
U suradnji između knjižničarke L.B.Parić i nastavnice Margarite Morić u 5. razredu provodi se projekt Čitajmo zajedno – čitajmo naglas: zaboravljene knjige. Ciljevi ovog projekta su promicanje i poticanje čitanja naglas, razvijanje svijesti o važnosti i utjecaju čitanja naglas. Razvijaju se čitalačke kompetencije ( čitalačke sposobnosti i vještine). Učenici u sklopu projekta razvijaju kritičko mišljenje te upoznavaju djela dječje književnosti, jezika, povijesti i kulture. Knjiga koju su učenici čitali je Tom Gates - Svjetski dan knjige - Najbolji u povijesti (dosad). Osim čitanja ove knjige učenici su vježbali crtati likove iz stripa ( Pokušali su nacrtati Toma ), te su pričali i svoje priče. Odnosno imali su zadatak da se prisjete najsmješnije zgode s bratom, sestrom, rođakom te su pripovijedali priču. Prije pripovijedanja priče dobili su plan pripovijedanja koji im pomaže kako ispričati priču.
Obilježavanjem međunarodnog dana materinskog jezika uči se i razvija materinji jezik, te se njeguju jezične i kulturne različitosti i višejezičnosti. Svakom čovjeku bi trebalo biti omogućeno da se prema materinskom jeziku odnosi s ljubavi i poštovanjem.
Povodom Valentinova u školskoj knjižnici učenici su imali priliku posuditi knjigu čije korice su bile omotane papirom. Odnosno učenici su imali posudbu knjiga iznenađenja. Time se uči kako knjige ne valja suditi po koricama, već da trebamo čitati kako bi otkrili priču. Kako ne bi sve ostalo na posudbi knjiga. Učenici su nakon posudbe knjige čitali knjige te upoznavali svjetove različitih bajki i likova.
Nakon posudbe knjige iznenađenja učenici su izrađivali maske. Maske su odabrali prema likovima iz bajki. Nakon izrade maske, svaki učenik je objasnio koji je on to lik iz bajke ( Trebalo je pročitati knjigu, i opisati svoj lik iz bajke). Kako je sve to izgledalo pogledajte u fotogaleriji :)
KAD SE OVO ČUDO ZBILO
Ulicom se šeće maca
Mišić pored nje koraca.
Pokraj vuka ide krava
Slon za ruku vodi lava.
Jastreb malo janje pazi,
A lisica pile mazi.
Kad se ovo čudo zbilo
Na poklade to je bilo.
U našoj školi je u suradnji informatičara Mladena Palića i knjižničarke Lucije B. Parić obilježen Dan sigurnijeg interneta. U sklopu radionica učenici su dobili savjete za siguran online boravak. Učenicima se čitala slikovnica sa CSI: sigurni s Neticom te slikovnica Internetska pravila, autorice Jennifer Moore - Mallino. Učenici su Igrali i igre na temu sigurnosti na internetu te su pogledali webinar koji je namijenjen djeci i mladima.
Zadnji dan nastave u ovom polugodištu 4.razred je s knjižničarkom zaigrao igru ČIRI-BIRI-BAJKA.
Igranjem djeca vježbaju verbalno i emocionalno izražavanje.
U suradnji između knjižničarke Lucije B.Parić i učitelja Antonia Petričevića u 3.razredu započet je međunarodni projekt za poticanje čitanja:" Čitajmo zajedno – čitajmo naglas: zaboravljene knjige". O projektu; Ciljevi projekta su razvijanje svijesti o važnosti i utjecaju čitanja naglas, razvitak čitalačkih sposobnosti i vještina (čitateljske kompetencije). Razvijanje vještine čitanja s razumijevanjem i povezivanje usvojenih pojmova iz pročitanih naslova. Čitanjem djela se razvijaju sve vrste pismenosti. Kroz projekt se promovira dječja književnost, jezik povijest i kultura. Kod učenika se unaprjeđuju vještine i sposobnosti javnog nastupa te se promovira europski identitet.
Školska knjižičarka L. B. Parić je postavila nagradni adventski kalendar. Svaki dan u adventskom kalendaru će biti nekoliko različitih zagonetki. Svaki dan otvorite omotnicu s datumom za taj dan. Kad riješite zagonetke javite se u knjižnicu s točnim rješenjem i preuzmite nagradu :) Adventski kalendar i upute su u fotogaleriji. (Nagradni adventski kalendar je namijenjen učenicima od 5 do 8 razreda ali mogu se okušati i mlađi učenici).
Učenici 1. razreda imali su radionicu sa lego slikovnicom u knjižnici . Slikovnica sa zadacima za 25 dana odbrojavanja do Božića.Slikovnica se sastoji od 25 prozorčića koja vodi do 3D božićnoga prizora! Učenicima su se čitale priče, te su ljepili naljepnice na odgovarajuća mjesta u slikovnici. Nakon toga su se proigrali s 3D prikazom Božićnog ugođaja na ulici i igračkom Djeda Božićnjaka. I na samom kraju sata su bojali prizore iz slikovnice.
S obzirom da nam se uskoro bliže Božićni blagdani i praznici 1. razred je imao sat u knjižnici s knjižničarkom Lucijom Bačić Parić. Na satu su upoznali čarobnu škrinju bajki i priča. Učenici su najprije pogledali kratak video o čarobnoj škrinji. Potom su razgledavali čarobnu škrinju koju imamo u knjižnici. Nakon toga smo otvorili čarobnu škrinju. I svaki učenik je izvukao papirić iz čarobne škrinjice. Svaki papirić je sadržavao ime bajke koju sadrži čarobna knjiga bajki i priča. U sklopu ovog sata učenici su uvedeni u čarobni svijet bajki i priča u zbirci najpoznatijih i najljepših bajki i priča. Nakon svake pročitane bajke smo razgovarali o dobru i zlu.
U sklopu projekta naša mala knjižnica su vrijedne ruke 2.razreda izradile sobu za djevojčicu iz priče.
Stoga joj je drugi razred izradio sobu :) Sobe za djevojčicu mozete pogledati u foto galeriji.
Naša škola se pridružila projektu Naša mala knjižnica koji se provodi u suradnji s učiteljicama Ivanom Medić u prvom razredu , Anamarijom Jerković u drugom razredu te školskom knjižničarkom. Projekt "Naša mala knjižnica" je međunarodni projekt putem kojeg se potiče kritičko čitanje od najranije dobi. U sklopu projekta djeca će imati pristup vrhunskim književnim djelima hrvatskih i stranih autora koja prate ilustracije izražene prema umjetničkim standardima. U projektu se potiče suradnja učitelja, knjižničara, roditelja i učenika.
Povodom Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (ISLM) Međunarodna udruga školskih knjižničara (IASL) organizira razmjenu straničnika između školskih knjižnica i njihovih korisnika. Cilj je razmjena straničnika između dviju škola. Svake se godine uparuju različite škole, kako bi svaka škola upoznala što više različitih kultura i običaja iz cijeloga svijeta. I ove godine je naša škola sudjelovala u međunarodnom projektu u sklopu kojeg su djeca izradila straničnike. U projektu sudjeluju učenici od 5 do 8 razreda.
O Projektu;
Design thinking je metoda pronalaženja novih rješenja korištenjem kreativnosti i jačanjem kreativnog samopouzdanja svakog učenika. Design thinking nas uči da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja već sposobnost stvaranja nečeg novog. Svatko može biti kreativan! Projekt stavlja naglasak na poticanje kreativnog samopouzdanja, a kreativno samopouzdanje je sposobnosti da se učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor/rješenje.
Učenici 3 . razreda su imali radionicu na temu „Knjiga - put od autora do čitatelja“. Radionica je održana kako bi učenici mogli sami imenovati osobe koji su važni za nastanak knjige.
Učenici 3. i 4 og razreda su se povodom mjeseca školskih knjižnica upoznali s ICDL:
- Međunarodnom dječjom digitalnom knjižnicom koja je besplatna slobodna mrežna knjižnica digitaliziranih dječjih knjiga na različitim jezicima iz raznih država svijeta.
Dječja digitalna knjižnica posjeduje trenutno zbirku od 4.642 knjige na 61 jeziku. Misija i projekt Međunarodne dječje digitalne knjižnice ili u izvornom obliku International children's digital library – ICDL, projekt je čija je svrha informacijsko povezivanje svjetske književnosti za djecu.
Zajednica je to koja ima za cilj srušiti sve prepreke koje razdvajaju djecu svijeta; prvenstveno kulturne i jezične različitosti. Uspostavljanjem Međunarodne dječje digitalne knjižnice, nastoji se na globalnoj razini širiti multikulturalnost, tolerancija, razumijevanje i poznavanje svega što je jednoj kulturi o onoj drugoj jako slabo ili potpuno nepoznato. Načinjena je zbirka knjiga iz cijelog svijeta, zbirka koja ujedinjuje djecu i odrasle i daje im na korištenje sve što se iz određene zemlje uspjelo digitalizirati i poslati na sučelje, a pisano je za djecu
Povodom mjeseca školskih knjižnica učenici 6 razreda su se upoznali s portalom E-Lektire;
16. listopada, u spomen na život i djelo američkoga leksikografa, pravopisnog reformatora i političara Noaha Webstera obilježava Dan rječnika. Svrha obilježavanja ovog dana je isticanje važnosti upotrebe rječnika i obogaćivanja vokabulara.
Povodom Europskog dana jezika 26.9. je napravljena izložba knjiga na stranim jezicima .
Naša škola se pridružila 12. festivalu prava djece. U sklopu festivala razredna nastava je imala radionice koje su nastale u suradnji učiteljice Ivane Medić, Martine Bojmić, Anamarije Jerković i Antonia Petričevića u kojima su se u suradnji sa školskom knjižničarkom čitale knjige na temu dječjih prava te gledali video uradci. Učenici su imali i literarnu radionicu u sklopu koje je izrađen pano s porukama učenika.
8. razred je u suradnji knjižničarke i učiteljice Klare Tomić gledao film Just Becuase koji govori o tome kako ne nasilno riješiti probleme. Svi pogledani filmovi se bave tolerancijom, vršnjačkim nasiljem te obrađuju široki spektar tema.
Ovogodišnji filmovi birani su iz programa Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece, jedine manifestacije u Hrvatskoj posvećene isključivo filmskom stvaralaštvu osnovnoškolaca. Svi filmovi se mogu pogledati i na webu festivala prava djece.
URL: https://
Viši razredi su imali i radionice povodom dana tolerancije sa nastavnicom Slađanom Vranjkvić u suradnji s nastavnicima viših razreda. Na kraju smo izradili pano na kojem su radovi svih učenika od 1 do 8 razreda.
I