preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Login
 
Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr
 

 



 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 356978
Ovaj mjesec: 3062
Danas: 13
ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korisni linkovi







 



 

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica: O ilustraciji i hrvatskim ilustratorima
Autor: Mladen Palić, 31. 10. 2012.

U srijedu 24. listopada učenici četvrtog razreda imali su radionicu o ilustraciji i hrvatskim ilustratorima, koju su im održale zajedno knjižničarka i njihova učiteljica Martina Benić.


Učenici su najprije svojim riječima rekli što je to ilustracija i tko su ilustratori, a zatim im je knjižničarka donijela knjige koje su ilustrirali hrvatski ilustratori. Učenici su listali knjige i uočavali razlike između stila crtanja odnosno slikanja pojedinih ilustratora, te su primijetili da su neki ilustratori ujedno i napisali priču. Bilo je tu knjiga koje su ilustrirali Tomislav Torjanac, Svjetlan Junaković, Andrea Peterlik Huseinović, Ivan Vitez, Zdenko Bašić te Ninoslav Kunc. Razgovarali smo o pojedinom ilustratoru, njihovoj biografiji, stilu ilustriranja, knjigama koje su ilustrirali itd.

Knjižničarka im je ispričala od kojih se dijelova knjiga sastoji te im objasnila pojmove kao što su impresum, lektor, korektor, naklada, izdanje, kazalo, sadržaj itd. S obzirom da je radionica održana u sklopu Mjeseca hrvatske knjige koji je ove godine posvećen aktivnom starenju i međugeneracijskoj solidarnosti, za čitanje smo odabrali slikovnicu Djevojčica i div slovenske autorice Neli Kodrić Filipić, a koju je ilustrirao Tomislav Torjanac.Odabrali smo je jer se priča bavi međugeneracijskom solidarnošću, odnosno njenim negativnim aspektom. Učenici su priču sa zanimanjem slušali, a nakon čitanja knjižničarka i učiteljica objasnile su im što znači pojam međugeneracijska solidarnost i na koji način je ona u pročitanoj priči izostala.  Svaki od učenika naveo je primjere međugeneracijske solidarnosti s kojima su se susreli u svakodnevnom životu. Tako su naveli primjere pomaganja baki u vrtu, ustupanje mjesta  starijima u autobusu ili pak ne vikanje kada netko od odraslih popodne spava itd. 

Za kraj su učenici izradili plakat s biografijama i ilustracijama hrvatskih ilustratora. Djelić atmosfere možete vidjeti  u foto galeriji.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju