Dane hrvatskog jezika u našoj se školi obilježava svake godine od 11. do 17. ožujka u spomen na Deklaraciju o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika s ciljem razvijanja svijesti o važnosti njegovanja narječja, zavičajnih i mjesnih govora te produbljivanja spoznaja o jeziku i različitim oblicima komunikacije. U čast hrvatskom jeziku održane su radionice za učenike 3.-8. razreda pod mentorstvom nastavnice Hrvatskoga jezika Slađane Vranjković.
Zuji, zveči, zvoni, zvuči,
Šumi, grmi, tutnji, huči –
To je jezik roda moga!
Ovako je o jeziku pjevao Petar Preradović. Kako su ove stihove o zvuku jezika razumjeli naši učenici koji žive uz zvukove mora, bonaca i nevera, pokazali su svojim maštovitim radovima nastalim tijekom održanih radionica.
Učenici 3. i 4. razreda sudjelovali su u radionici slaganja glagoljskih slova lego kockicama. Nakon kratke prezentacije o glagoljici i upoznavanja s azbukom učenici su na ploču pisali svoja imena glagoljicom. Pomagale su im članice Glagoljaške skupine, učenica 5.r. Lucija Jakovljev i učenice 6.r. Loris Gotovina i Melani Kulonja. Tijekom radionice okušali su se i u igri memory karticama s glagoljskim slovima.
Učenici 5. razreda sudjelovali su u radionici posvećenoj riječima. Na početku smo otkrivali kakve riječi mogu biti i izrađivali umnu mapu sa središnjim pojmom Riječi. Neki od učeničkih odgovora bili su: izabrane, lagane, nježne, maštovite, mršave, slikovite…Nakon izrade mape u likovnoj radionici učenici su trebali izdvojiti jednu riječ hrvatskog jezika koja za njih ima posebno značenje i smatraju je važnom te je prikazati u obliku grafita na papiru. Bile su to riječi: Dalmacija, more, otok, ljubav, obitelj, sreća i pitanje Zašto?
Učenici 6. razreda na početku su radionice ponovili slova glagoljske azbuke i prisjetili se što smo naučili o najstarijem hrvatskom pismu na satovima Hrvatskog jezika. U likovnoj radionici crtali su odabrano slovo glagoljice i ukrašavali ga uz pomoć fraktala stvarajući umjetnost zatvorenih očiju.
Učenici 7. razreda sudjelovali su u radionici posvećenoj frazemima. Na početku su se upoznali sa značenjem frazema i njihovom uporabom u svakodnevnoj komunikaciji. U drugom dijelu radionice pisali su sastavak pod nazivom Ja sam ja koristeći zadane frazeme.
Učenici 8. razreda sudjelovali su u radionici o figurama dikcije, govornim ili zvučnim figurama. Ponovili su dosad naučene figure (onomatopeja, asonanca i aliteracija) te proširili svoje znanje novima (anafora, epifora, simploka i anadiploza). U drugom dijelu radionice okušali su se u pisanju pjesama prema zadanim smjernicama koristeći naučene zvučne figure.
Od radova nastalih tijekom radionica uredili su školski pano na međukatu.