preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Login
 
Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr
 

 



 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 345828
Ovaj mjesec: 1587
Danas: 27
ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korisni linkovi







 



 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti iz knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Amusing Desing Thinking
Autor: Ivan Hrabrov, 6. 11. 2020.

Knjižničarka Lucija B.Parić i učiteljica Martina Bojmić su u listopadu započele provoditi projekt “Amusing Design Thinking”  koji se provodi putem E-Twinninga.

O Projektu;

Design thinking je metoda pronalaženja novih rješenja korištenjem kreativnosti i jačanjem kreativnog samopouzdanja svakog učenika. Design thinking nas uči da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja već sposobnost stvaranja nečeg novog. Svatko može biti kreativan! Projekt stavlja naglasak na poticanje kreativnog samopouzdanja, a kreativno samopouzdanje je sposobnosti da se učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor/rješenje.


Projektom se također razvija poduzetnički duh kod učenika te potiču drugi oblici mišljenja poput kritičkog mišljenja, konvergentnog mišljenja, divergentnog mišljenja i lateralnog mišljenja. U ojačavanju svih tih oblika mišljenja učenike vode raznoliki zadaci i aktivnosti od kratkih do malo kompleksnijih, ali uvijek zabavnih i inovativnih.   Design thinking je metoda pronalaženja novih rješenja korištenjem kreativnosti i jačanjem kreativnog samopouzdanja svakog učenika. Design thinking nas uči da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja već sposobnost stvaranja nečeg novog. Svatko može biti kreativan! Projekt stavlja naglasak na poticanje kreativnog samopouzdanja, a kreativno samopouzdanje je sposobnosti da se učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor/rješenje. Projektom se također razvija poduzetnički duh kod učenika te potiču drugi oblici mišljenja poput kritičkog mišljenja, konvergentnog mišljenja, divergentnog mišljenja i lateralnog mišljenja. U ojačavanju svih tih oblika mišljenja učenike vode raznoliki zadaci i aktivnosti od kratkih do malo kompleksnijih, ali uvijek zabavnih i inovativnih.  Prvi zadatak bio je The Spaghetti Marshmallow Challenge odnosno  Izraditi Marshmallow toranj i to od špageta. Dakle, učenici uče kako izraditi prototip tornja te se ujedno testira i izdržljivost tornja. Kod učenika se ovom radionicom potiče kreativnost i grupni rad. Učenici su bili podijeljeni u 2 grupe. U grupnom radu su učili o suradnji. Grupe su se sastojale od djevojčica i dječaka. Pobjednik je ona grupa čiji toranj je najviši i čiji toranj se nije srušio. Nije lako izgraditi toranj od špageta te je potrebno puno strpljenja, kreativnosti i suradnje. U ovom izazovu su pobijedili dečki.

Materijali korišteni za izgradnju tornja su: Vrećica špageta ( svaka grupa je dobila 20 špageta), špag, selotejp i Marshmellow. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju