2020-06-16 16:23:53

Sve se može kad se hoće! Treći razred i škola na daljinu

U razdoblju od 16. ožujka do 25. svibnja ove sad već slavne 2019./2020.  školske godine niti jednom učeniku, učitelju niti roditelju nije bilo lako. Različiti su uvjeti, različita mišljenja, a u svemu tome susreli smo se s tolikom količinom informacija koja sigurno nije dobra za nikoga i za ničije zdravlje. Kako narod kaže: "Što je puno slano, ni mački nije drago".

Da ne duljimo dalje s nepotrebnim i zbunjujućim informacijama, u svemu ovome trebalo je  izvući pouku i ono najbolje, a to je sigurno ono da moramo postaviti granice i mjere u svemu kako bi ostali zdravi. Kako u najtežim trenucima raditi korisne i lijepe stvari, kako ostati zdrav i sretan upravo to su učili i radili učenici 3. razreda zajedno sa svojom učiteljicom Martinom Bojmić . 

Pogledajte!

Sve se može ako se hoće!

Kroz samo tri plakata i jedan projekt "Stare pašmanske kamene kućice (bunje)" koje su slikali šetnjom našim prekrasnim otokom Pašmanom, uspjeli smo realizirati mnoštvo zadanih ishoda prema kurikulumu za nastavne predmete prirode i društva, hrvatskog jezika, tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su napravili tri plakata:

 

1.Moj zavičaj u prošlosti

2.Zdravlje je najveće bogatstvo

3. Čarobnjak iz Oza

 

Učenici su me ugodno iznenadili svojim idejama i načinima na koji su prezentirali svoje plakate.

Svaki od njih realizirao je nekoliko zadanih ishoda.

Zlata Bačić svojim je plakatom prikazali vremenski slijed događaja uskršnjih običaja u prošlosti na otoku Pašmanu, prikazala je i kulturno-povijesni spomenik Benediktinski samostan Sv. Kuzme i Damjana, te procijenila njegovu važnost.

Danna Jakovljev - u svojem je plakatu prikazala i sve upoznala sa većinom kulturno - povijesnih spomenika otoka Pašmana; Benediktinski samostan Sv. Kuzme i Damjana, crkvom Sv. Tome u Tkonu, Pustogradom, crkvom Gospe od Sedam Žalosti, crkvicom Sv. Antuna Pustinjaka te Ugrinića dvori.Objasnila je  i procijenila povezanost baštine s identitetom zavičaja te ulogu baštine na zavičaj.  

Gabrijela Lukačić dotakla se važnih gospodarskih djelatnosti kojima su se ljudi bavili i kojima se još uvijek bave.

Nika Ostojić do u najsitnije detalje opisala je sve dane vezane za Uskršnje običaje u njenom mjestu Tkonu.

Isabella Pikunić - svojim je plakatom iskazala svoju likovnu kreativnost i opisala povijest otoka Pašmana.

Duje Lukačić i Pave Stagličić jasno i orginalno su raspravlja o utjecaju događaja, osoba i promjena na sadašnji i budući život čovjeka. Prikazali životinje,događaje, osobe, predmete i promjene u zavičaju tijekom prošlosti i sadašnjosti te ih predviđaju u budućnosti služeći se svojim vlastitim crtežom i slikama.Objasnili su važnost različitih zanimanja i djelatnosti u prošlosti svog zavičaju, te opisali važnost rada i povezanost sa zaradom i zadovoljavanjem osnovnih životnih potreba.

Filip Pedišić i Filip Tomašević poslužili su se IKT-om kako bi iznijeli svoju orginalnu ideju, jer igrom slučaja imena mjesta u kojima oni žive Banj i Barotul proizišla su prema nekoj od asocijacija na vodu.

Plakatom : "Zdravlje je najveće bogatstvo", realizirali su ove ishode:

Na temelju rasporeda obveza i aktivnosti učenik organizira svoje slobodno vrijeme.

Učenik raspravlja o važnosti odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi.

Odgovorno se ponaša prema sebi, drugima, svome zdravlju i zdravlju drugih osoba.

Prepoznaje važnost okružja za očuvanje tjelesnoga, ali i mentalnoga zdravlja (obitelj, prijatelji).

Odgovorno se ponaša prema biljkama i životinjama u zavičaju i širem prostoru.

Procjenjuje utjecaj čovjeka na biljke i životinje u zavičaju.

Opisuje djelovanje onečišćenja na zdravlje čovjeka.

Opisuje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš.

Odgovornost prema zdravlju: osobni rast i razvoj – pravilna prehrana, tjelesne aktivnosti.

 

Ove male pametne glavice, jednoga će dana biti još ponosnije na svoje radove.

 

 

 

 

Učiteljica Martina Bojmić


Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane