2023-04-28 11:48:23

Terenska nastava učenika petog i šestog razreda, grad Nin

Datum: 24. travnja 2023.

Polazak: 8.10 iz Preka

Povratak: 13.30 iz Zadra

Učenici su školskim autobusom, u pratnji nastavnice prirode Ive Dešpoje, došli u Preko. Polazak iz Preka je bio trajektom u 8.20. Nastavnici Ana Frleta i Mladen Palić su dočekali učenike u Gaženici i onda smo se svi skupa autobusom uputili prema Ninu. Nastavnica povijesti upoznala  je učenike sa svim ključnim podacima važnim za obilazak solane i grada.

Došli smo u Nin i pošto u solanu idemo tek u 10:30 iskoristili smo vrijeme za šetnju po gradu i upoznali s njegovim znamenitostima: crkva sv. Križa, crkva sv.Anselma, kip Grgura Ninskog, kip kneza Branimira, ostaci rimskog hrama, replika Condure Croatice.

U solani zbog lošeg vremena nismo u potpunosti obišli stazu soli ali smo bili u Kući soli.  Nakon razgledavanja solane vraćamo se u grad Nin i posjećujemo Muzej ninskih starina.

Povratak prema Zadru je bio u 12.10.

Pogledajte slike u fotogaleriji.