preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Login
 
Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr
 

 



 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 345810
Ovaj mjesec: 1569
Danas: 9
ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korisni linkovi







 



 

Kalendar
« Veljača 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Nastavak oslikavanja škole

U nastavnoj godini 2020./2021. nastavili smo s oslikavanjem škole. U okviru projekta preuređenja knjižnice, a u cilju stvaranja što ljepšeg prostora za boravak naših učenika učiteljica Likovne kulture Lucija Dešković Ivanović oslikala je zidove knjižnice motivima poznatih slikovnica.

Zatim smo pristupili uređenju školskog trga. Namjera nam je ukrasiti prostor dječjim igrama koje će učenici moći koristiti prije i poslije nastave, kao i za vrijeme velikog odmora. Pedagoginja Marta Kožul Blagdanić uz pomoć učenika Likovne grupe oslikala je školicu. Učiteljica Likovne kulture Sanja Ivana Glavan osmislila je nacrt igrališta za trlju ili mlin koji su realizirali očevi i djeca kroz projekt Erasmus Tate za pet.

Oslikavanje škole

Priča počinje u listopadu 2011. god. kada se grupa odvažnih učenica 8. razreda i jedna učenica 7. razreda na prijedlog ravnateljice Andreje Krnić odlučila uljepšati i oplemeniti našu školu. Ideja nije nedostajalo te se krenulo oslikavati hodnik u prizemlju škole.

1) Učenice 8. razreda: Marija, Anđela, Karmen, Đana, Lora i Ivana Benčić (R) 7. razred, započele su sa prvim radom na zidu oko istočnih vrata hodnika. Na crvenu podlogu raspoređene su bijele kružnice. Idejnu skicu izradila je Đana Čiklić. Veličina rada: 2,53 x 3,37 m.

 

 

 


 

2) Drugi veliki rad se temelji na ideji Anđele Bašić. Tijekom rada mijenjala se osnovna zamisao i razvijala u mnoštvo varijacija geometrijskih oblika. Uravnotežuju se svi apstraktni elementi slike u komplementarnom kontrastu žute i ljubičaste. Okružuje zid učionice likovne kulture i ima dimenzije: 13,43 x 3,13 m.

 

 


3) Paralelno sa velikim radovima planiraju se slikati i manji radovi koji bi predstavljali pojedine školske predmete, a uokvirivali bi ulazna vrata pojedinih učionica. Prvu takvu sliku izrađuje Karmen Kuštera - portret Vladimira Nazora, a pomaže joj Lora.U ovoj školskoj godini započete su slike za glazbeni odgoj (John Lennon – Marcela Škrokov, fiziku (Albert Einstein – Matija Tolja), povijest (reljef u samostanu Sv. Kuzme i Damjana – Ivana Benčić (R) i tjelesnu kulturu (Krešimir Ćosić – Sandra Ralić). U ovim radovima učenici su uglavnom napustili plošni način slikanja i krenuli u zahtjevniji modelacijski pristup volumenu. Oblici postaju trodimenzionalni i slikarski zreliji.

  


4) Skicu za treću veliku (najveću: 14,40 x 3,10 m) zidnu sliku izrađuje Đana Čiklić. Dodaju se osnovnoj ideji spiralnih linija novi detalji na površini zida nasuprot učionice likovne kulture. Pri tome pomaže i profesorica Dragica Đinđić koja pokreće oslikavanje ženske figure sa slušalicama. Grupi se pridružuju Marcela Škrokov, Sandra Ralić, Renato Burić i Dorian Kuštera. Početkom 2012/13. uključuju se: Matija Tolja, Martina Tolja i Cvita Tudorović. Zajedničkim snagama zidna slika se završava u drugom polugodištu 2013. god. Struktura slike je perfekcionistički oslikana geometrijskim ornamentom (crno – lavanda plavo), a na većini spiralnih krivulja nastavljaju se crvene kružne plohe.

 


5) Uz pomoć profesorice Dragice Đinđić kreće izrada i četvrtog zidnog oslika 2012.god. Nalazi se na zidu nasuprot učionice biologije i slijedećih je dimenzija:6,36 x 2,90 m. Učenici na ovom radu postižu maksimalan efekt preklapanja raznolikih oblika te vrlo uspješno ostvaruju harmoniju u kompoziciji kako bojama duge tako i razigranim plohama. Radom preispituju prostorne odnose i kromatske suprotnosti.

Rad je završen krajem 2012. godine.


Važno je naglasiti kako učenike koji su sudjelovali u čitavom projektu odlikuje iznimna volja, koncentracija i odluka da se okruženje u kojem svakodnevno borave promjene svojim kreativnim idejama. Udahnuti život misli, zamišljenoj slici, osjećaju – bio je imperativ ovih mladih, ali likovno zrelih učenika.

                                                          

Tomica Jadronja, prof. likovne kulture

preskoči na navigaciju