Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr

Ispis statistike od 5. 4. 2010.

ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?

Izlet u Liku
Autor: Mladen Palić, 1. 6. 2017.

Učenici 5.,6., i 7. razreda posjetili su Liku 18.svibnja 2017.godine sa svojim razrednicama Margaritom Miletić, Anđelom Smoljan i Klarom Tomić. Osvrt i dojmove s izleta prenijele su nam učenice 6.razreda Maja Jureško i Marina Ostojić.

Ujutro u 6:30 je autobus krenuo od mosta prema Tkonu da nas odveze do trajekta koji je polazio u 7:20. U 7:10 smo kupili karte i ušli u trajekt, smjestili smo se u salon u kojem su bila ostala školska djeca koja idu u školu u Biograd. Kad smo izašli iz trajekta vidjeli smo autobus kojim smo trebali otići u Liku. Ušli smo u autobus i smjestili se na sjedala, ubrzo nakon toga upoznali smo našu voditeljicu Natašu i vozača Šimu. Vozili smo se dva sata i stali smo kod rijeke Gacke na kojoj su bili mlinovi i lijepa livada. Vratili smo se u bus i krenuli u muzej pastrva i riječnih rakova. Pogledali smo kratak film o vodi, a onda krenuli u razgledavanje. Vidjeli smo kako se uzgajaju pastrve u manjim i većim drvenim kavezima. U to vrijeme su ih hranili pa smo ih vidjeli kako jedu. Uspeli smo se po brdu i krenuli putićem do velike mračne špilje. Razgledavali smo je desetak minuta, a onda smo se vratili u autobus. U autobusu su nam rekli da idemo na ručak u restoran pa smo krenuli na put.

Kad smo poručali i napunili trbuhe otišli smo u muzej koji se nalazio u Otočcu. U unutrašnjosti muzeja smo vidjeli kako je izgledala stara kuća u Lici i brodić koji je bio napavljen od samo jednog drva. Izašli smo iz muzeja i krenuli u razgledavanje jer smo imali dosta slobodnog vremena. Zatim smo otišli na brdo na kojem je bilo svetište. Ušli smo u svetište pa krenuli u suvenirnicu u kojoj smo kupili krunice i različite suvenire.

U autobusu smo bili dva sata dok nismo stigli na trajekt. Pričekali smo dvadesetak minuta, a onda ušli u trajekt. Izašli smo  i krenuli svojim kućama sretni i zadovoljni jer smo se odlično proveli!!!!!